اطلاعاتی که باید در مورد ساندویچ پانل بدانید! – ساندویچ پانل هلدینگ صنایع برتر

 ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل محصولی است که برای روکش دیوار ها و سقف ساختمان ها استفاده می شود. هر صفحه شامل هسته ای از مواد عایق حرارتی است که از دو طرف با ورق فلزی پوشانده شده است. ساندویچ پانل ها مواد ساختاری نیستند بلکه مواد پرده ای هستند. نیرو های سازه توسط چارچوب فولادی یا دیگر قاب حامل که ساندویچ پانل به آن متصل است، حمل می شوند.

انواع ساندویچ پانل به طور کلی توسط مواد عایق حرارتی استفاده شده به عنوان هسته دسته بندی می شوند. ساندویچ پانل با هسته های EPS پلی استایرن منبسط شده، پشم معدنی و پلی اورتان  PIR  یا پلی ایزوسیانورات همه به راحتی در دسترس هستند.

مواد عمدتا در عملکرد عایق حرارتی، عملکرد عایق صدا، واکنش به آتش و وزن متفاوت هستند.

به هر حال چرا باید از ساندویچ پانل استفاده کرد؟

ساندویچ پانل به دلیل مزایای زیادی که عمدتا مربوط به هزینه است مورد استقبال گسترده قرار می گیرد. مقایسه بین فن آوری پارتیشن قاب یا گل میخ (قاب های پوشیده شده با پانل های ساندویچ) و فن آوری های سنتی ساختمان بر اساس دیوار های سنگ تراشی مزایای ساندویچ پانل را در سه زمینه اصلی نشان می دهد:

·        هزینه های مستقیم:

ساخت یک ساختمان در هر فناوری، نیاز به سطوح مشابه سرمایه دارد.

مقایسه در این زمینه شامل هزینه های مصالح ساختمانی، نیروی کار و حمل و نقل است.

·        زمان ساخت:

ساخت یک ساختمان مبتنی بر یک فرآیند سنگ تراشی سنتی ممکن است 6 تا 7 ماه طول بکشد.

ساخت یک ساختمان با همان حجم با استفاده از پارتیشن های گل میخ فقط 1 ماه طول می کشد.

زمان ساخت بسیار مهم است. هر چه ساختمان یا انبار تولیدی زود تر به بهره برداری برسد و همچنین بازگشت سرمایه سریع تر حاصل می شود.

ساختمان های پارتیشن گل میخ در محل مونتاژ می شوند. قطعات ساختاری و اجزای روکش تمام شده به محل می رسند. نکته مثبت دیگر این است که نیازی به انتظار برای از دست دادن رطوبت اضافی پوسته ساختمان نیست.

·        فرایند های ساخت و ساز:

در بعضی از بخش های صنعت، الزامات ساخت و ساز می تواند برای یک پروژه ساختمانی بسیار مهم باشد. ساخت پارتیشن گل میخک یک فرآیند خشک است و به آب برای مواد ساختمانی احتیاج ندارد. یک فرایند خشک فقط به مونتاژ ساختار و رفع روکش (ساندویچ پانل ها) به پیچ نیاز دارند.

ساخت و ساز سنتی سنگ تراشی از فرایند های مرطوب استفاده می کند، که برای ساختن ملات برای آجر چینی، بتن برای ریخته گری یا گچ برای ارائه به مقدار قابل توجهی آب نیاز دارد.

بعضی از بخش های صنعت، مانند پردازش چوب یا تولید دارو، به سطوح رطوبت نسبی ثابت و کنترل شده نیاز دارند، که مانع از فرآیند های ساخت مرطوب است.

ساندویچ پانل چقدر هزینه دارد؟

هزینه خرید به ضخامت کلی محصول و ماده هسته ای عایق حرارتی آن بستگی دارد. گزینه بودجه استفاده از ساندویچ پانل های هسته ای EPS است. با این حال، برای عملکرد بهتر و طولانی مدت و مقرون به صرفه بودن، پانل هایی با ضریب هدایت حرارتی برتر گزینه بهتری هستند، مانند ساندویچ پانل های هسته ای.

بهتر است ساندویچ پانل های خود را مستقیماً از تولید کننده یا از طریق زنجیره توزیع آن ها سفارش دهید. متخصصان شرکت هلدینگ صنایع برتر می توانند برای مشاوره حرفه ای در مورد بهترین فرآیند ها و مواد به شما کمک کنند. متخصصان ما پس از بررسی نیاز های شما، می تواند به سرعت یک پیشنهاد سفارشی برای شما فراهم کنند. همچنین در هر مرحله از تحویل پروژه می توانید از مهندسان طراحی یا مشاوران فنی ما پشتیبانی دریافت کنید.

ساندویچ پانل ها چگونه روی دیوار یا سقف نصب می شوند؟

ساندویچ پانل ها به راحتی بر روی دیوار یا سقف نصب می شوند. از تجربه عملی، نصب 600 متر مربع ساندویچ پانل برای یک خدمه مسلط به ساخت تقریباً 8 ساعت زمان می برد.

مراحل نصب ساندویچ پانل دیواری و سقفی به شرح زیر است:

·   مصالح ساختمانی به سایت تحویل داده می شوند. تحویل شامل ساندویچ پانل، اجزای زیر قاب (اشکال سرد شکل) و لوازم جانبی (از جمله چشمک زن، بست، واشر، مهر و موم و غیره) است. گروه تولیدی و صنعتی هلدینگ صنایع برتر می تواند تمام اجزای مورد نیاز برای تکمیل مراحل نصب را برای شما فراهم کنند.

·        مواد تحویل شده توسط حامل با تجهیزات حمل و نقل ساخت تخلیه می شوند.

·        ساندویچ پانل ها زیر فریم ها مونتاژ شده با تیر ها، ستون ها و سوراخ ها نصب می شوند.

·        فیلم محافظ از ساندویچ پانل ها برداشته می شود.

·        ساندویچ پانل ها با استفاده از اتصال دهنده های مناسب به اعضای سازه فریم بست می شوند.

·        اتصالات بین ساندویچ پانل ها مهر و موم شده نصب می شود.

برای بستن ساندویچ پانل به چند پیچ ​​نیاز داریم؟

این سوال رایج ترین سوال مشتریان در مرحله آماده سازی پروژه است. برآورد تقریبی 1.1 اتصال دهنده در هر متر مربع ساندویچ پانل است. تعداد، فاصله و چیدمان واقعی به تصمیم مهندس طراح پروژه و یا تامین کننده مصالح ساختمانی بستگی دارد.

با توجه به زمان نصب کوتاه و پوشش واحد بزرگ، ساندویچ پانل ها در ساخت محبوب ترین هستند و به طور عمده از آن استفاده و بهره برداری می شود. موارد استفاده از ساندویچ پانل ها عبارتند از:

·        ساختمان های انبار

·        مراکز لجستیکی

·        امکانات ورزشی

·        سردخانه و فریزر

·        مراکز خرید

·        ساخت ساختمان ها

·        ساختمان های اداری

ساندویچ پانل را می توان با سایر راه حل های ساختاری ترکیب کرد. یک گزینه محبوب نصب ساندویچ پانل ها به عنوان روکش خارجی دیوار های خارجی مراکز خرید، از جمله سازه های بام لایه ای ساندویچی، ورق های پروفیل جعبه، عایق حرارتی است. به عنوان مثال ساندویچ پانل های هسته ای و غشای ضد آب برای عایق کاری استفاده می شود.

آیا در خصوص ساندویچ پانل سوالی دارید؟

گروه تولیدی و صنعتی هلدینگ صنایع برتر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو ساندویچ پانل می باشد که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد. ساندویچ پانل شرکت هلدینگ صنایع برتر، یک سرمایه گذاری عالی است. ساندویچ پانل محصولی با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساندویچ پانل ، فرآیند تولید ساندویچ پانل و همچنین اطلاع از قیمت ساندویچ پانل به سایت ساندویچ پانل هلدینگ صنایع برتر مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان هلدینگ صنایع برتر از طریق شماره تماس های 02186127232 و 09127051674 در ارتباط باشید.




Comments